Ulike bilder av influencere

Koks influenceris?

Influenceriškumo sąvoka yra gerai žinoma šiuolaikinėje skaitmeninėje visuomenėje, tačiau kas iš tikrųjų reiškia būti „influenceriu“? Ar bet kas gali būti influenceris? Kada žmogus laikomas influenceriu? Ir kodėl mus taip domina influenceriai? Apie tai kalbėsime šiame tinklaraščio įraše.

Nėra aiškių gairių, kada galima save vadinti influenceriu, tačiau, kaip rodo pavadinimas, ši sąvoka nurodo asmenis, turinčius įtakos, tai yra, „įtaką“ kitiems žmonėms. Šiandien ši sąvoka daugiausia naudojama tiems, kurie įtakoja per skaitmenines platformas, nesvarbu, ar tai būtų Instagram, TikTok, Twitter, YouTube ar kažkas kito. Influenceriai dažnai laikomi „ekspertais“ tam tikroje srityje arba žmonėmis, turinčiais stiprius santykius su savo sekėjais, todėl jie pasitiki rekomendacijomis, patarimais ir nuomonėmis, kurias teikia influenceris.

Anksčiau dažniausiai gaudavome patarimų ir rekomendacijų iš draugų ir šeimos, kurios drabužiai buvo gražūs, kurie batai buvo geriausi, kurio oro linijos buvo patikimiausios. Dabar mes dažnai kreipiamės į socialinę žiniasklaidą, kad pamatytume, ką rekomenduoja žmonės, kuriuos sekame, jais pasitikime ir galbūt netgi žiūrime į juos. Kokią kamerą naudoja tavo mėgstamas fotografas Instagram? Kurias oro linijas renkasi tavo mėgstamas kelionių tinklaraštininkas? Kokius sportinius batelius dėvi tavo mėgstamas sportininkas? Šios rekomendacijos dažnai leidžia mums išvengti ilgų paieškų internete ir kelionių po dešimtis parduotuvių, kol nuspręsime, kurią kamerą, kuriuos batus ar kurias oro linijas rinktis. Tai mums dažnai sutaupo laiko ir padeda atrasti naujus ženklus, apie kuriuos galbūt kitaip niekada nebūtume sužinoję.

Būti influenceriu taip pat gali būti pilno etato darbas. Žmonės, turintys ypač gerą įtaką, gali gauti gerą atlyginimą už produktų, paslaugų ar žinučių dalijimąsi su savo sekėjais. Yra daugybė būdų gauti užmokestį už tai, tačiau dažniausiai tai yra fiksuota kaina už įrašą/video/pasakojimą, arba naudojant affiliate nuorodą ar nuolaidos kodą, kuris suteikia influencerui tam tikrą pinigų sumą už kiekvieną pardavimą, kur, kurioje naudojama ši nuoroda/kodas. Mes Famme dirbame su affiliate nuorodomis/kodais kaip apmokėjimo metodu. Daugiau apie tai galite perskaityti mūsų influencerių sąlygose čia.

Yra keletas influencerių kategorijų:

Nano influenceris: mažiau nei 1000 sekėjų

Mikro influenceris: 1000-100.000 sekėjų

Makro influenceris: 100.000 - 1.000.000 sekėjų

Mega influenceris: 1.000.000+ sekėjų

Visos šios kategorijos turi savo privalumų ir trūkumų. Didelė tikimybė, kad jūs, kaip šio įrašo skaitytojas, priklausote arba nano, arba mikro influencerių segmentui. Mikro/nano influenceris turi mažiau sekėjų nei dvi kitos kategorijos, tačiau šie sekėjai dažnai būna lojalūs ir atsidavę, kas yra labai svarbi sudedamoji dalis, jei norite turėti įtakos socialinėje žiniasklaidoje.

Influenceriai yra itin vertinga resursas įmonėms, su kuriomis dirba, kadangi jie kuria nuotraukų, tekstų ir vaizdo įrašų turinį reklamos medžiagai ir skelbia šią reklamos medžiagą unikoje platformoje, kurią patys sukūrė. Tai padarė influencerio marketingą labai populiaria rinkodaros formą tiek didelėms, tiek mažoms įmonėms, ir šiuo metu ši tendencija tik auga.

Taip pat skaitykite: Kaip geriau fotografuoti Instagramui

Kaip kurti reels Instagram'e

Grįžti į tinklaraštį